Polityka zwrotów i refundacji:
Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia. Wzór oświadczenia pobierzesz klikając tutaj. Zwroty bez wysłanego oświadczenia lub wypełnionego nieczytelnie, nie będą realizowane.
O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres konrad@agencjaperspektywy.pl
Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Pieniądze zostaną zwrócone na numer konta bankowego podanego w formularzu zwrotu.
Warunki zwrotów:
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
- Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu
Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
- Towary otwarte, noszące ślady użycia lub zabrudzone.
- Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
- Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
- Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
- Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie w wyżej wymienionych sytuacjach podejmujemy według własnego uznania.
Zwrot towarów
Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres:
Agencja Perspektywy
Abrahama 14/2a
81-825 Sopot
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
Jeśli twój produkt jest wadliwy, wyślij go do nas razem z formularzem reklamacyjny, a my rozpatrzymy twoją reklamację w przeciągu 10 dni roboczych. Pobierz Formularz Zwrotów, uzupełnij go a następnie wyślij wraz z wadliwym produktem na adres:
Agencja Perspektywy
Abrahama 14/2a
81-825 Sopot
Zaznaczamy, że formularze wypełnione nieczytelnie, nie będą rozpatrywane. W takim przypadku postaramy się z Tobą skontaktować i poprosimy o ponowne uzupełnienie formularza.
aby przyspieszyć proces reklamacji, zachęcamy do wcześniejszego kontaktu maillowego w sprawie reklamacji na adres konrad@agencjaperspektywy.pl.
Kontakt do nas
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres konrad@agencjaperspektywy.pl.